شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۰۸:۲۴

ایران و روسیه مشترکا سکوی حفاری نفت می‌سازند

باشگاه خبری فراساحل: رئیس شرکت کشتی‌سازی رد بریکیدز روسیه گفت، این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید مشترک سازه‌های فراساحل برای حفاری نفت در خلیج فارس است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از اویل اند گاز 360، الکساندر ایلیچف، رئیس شرکت کشتی‌سازی رد بریکیدز روسیه گفت، این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید مشترک سازه‌های فراساحل برای حفاری نفت در خلیج فارس است. وی که در حاشیه نمایشگاه صنعتی ایران و روسیه سخن می‌گفت افزود، دو طرف یک یادداشت تفاهم همکاری در این زمینه امضا خواهند کرد و پس از آن گزینه‌ها برای تامین مالی این پروژه مورد بحث قرار خواهد گرفت.


ایلیچف افزود: «حجم (همکاری ها) بسیار گسترده است. طرف ایرانی از میلیاردها دلار صحبت می‌کند... چرخه ساخت برای یک سال طراحی نشده، بلکه برای دهه‌ها (برنامه‌ریزی شده است.)» شرکت کشتی‌سازی رد بریکیدز، که در ساخت برخی از تاسیسات نفتی در دریای خزر توسط شرکت لوک اویل مشارکت داشته، در حال همکاری با آژانس صادرات روسیه اکسیار برای تامین مالی این پروژه است.


ایلچیف همچنین گفت، این شرکت در حال مطالعه امکان ساخت تانکر برای شرکت ملی نفتکش ایران، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تانکری جهان است. تانکرها نفت را از قزاقستان به باکو و شمال ایران انتقال خواهند داد.



  کد خبر : 923
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :